Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rekonstrukce letiště Brno - Tuřany
Paťha, Radim ; Ruller, Ivan (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rekonstrukce provozu mezinárodního letiště v Brně a návrh nové příletové haly. Zvládnutí specifického provozu letiště v návaznosti na stávající odletovou halu a vytvoření vhodného konceptu pro přístavbu nových objektů s doplněním chybějících funkcí. Rekonstrukce řeší nedostatečnou kapacitu příletové haly a současně špatný technický stav zázemí a jeho nedostatečná kapacita provozu příletu a odletu. V tomto konceptu lze kapacitu letiště zdvonásobyt na 2 000 000 přepravených osob za rok. V konceptu, který je založen na osovosti a společné působení objektů jako celku, byly vytvořeny dva objekty, z nichž centrální část s provozy pro veřejnost (odbavení, čekací hala, restaurace, řídící věž, pronajímané plochy, zázemí celého provozu odletů a příletů) a příletová hala (kontrola, výdej zavazadel). Diplomový projekt je zpracován v rozsahu studie. Vychází z předchozí urbanistická studie řešeného území letiště v návaznosti na okolní obce a rozvoj celého území.
Odletová hala
Čech, Ondřej ; Šmak, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce objektu odletové haly letiště. Jedná se o vaznicovou soustavu tvořenou pultovými příhradovými vazníky zakřiveného tvaru s převislými konci, které tvoří markýzu nad vstupem do budovy. Vazník na rozpon 18m je svařen z trubek. Ocel použitá v projektu je běžných pevností (S355). Při návrhu konstrukce byl použit software Scia Engineer, ve kterém byl vytvořen prostorový model konstrukce.
Odletová hala
Kučera, Tomáš ; Šmak, Milan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a statické posouzení nosné ocelové konstrukce odletové haly v Ostravě. Objekt má obdélníkový půdorys o rozměrech 45x63m. Výška objektu v nejvyšším bodě je 13m. První varianta je tvořena příhradovými vazníky a vaznicemi. Prostorová tuhost je zajištěna pomocí ztužidel. Druhá varianta je tvořena příhradovou deskou. Pro zvolenou variantu byl proveden návrh spojů, kotvení a výkresová dokumentace.
Odletová hala
Kučera, Tomáš ; Šmak, Milan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a statické posouzení nosné ocelové konstrukce odletové haly v Ostravě. Objekt má obdélníkový půdorys o rozměrech 45x63m. Výška objektu v nejvyšším bodě je 13m. První varianta je tvořena příhradovými vazníky a vaznicemi. Prostorová tuhost je zajištěna pomocí ztužidel. Druhá varianta je tvořena příhradovou deskou. Pro zvolenou variantu byl proveden návrh spojů, kotvení a výkresová dokumentace.
Rekonstrukce letiště Brno - Tuřany
Paťha, Radim ; Ruller, Ivan (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rekonstrukce provozu mezinárodního letiště v Brně a návrh nové příletové haly. Zvládnutí specifického provozu letiště v návaznosti na stávající odletovou halu a vytvoření vhodného konceptu pro přístavbu nových objektů s doplněním chybějících funkcí. Rekonstrukce řeší nedostatečnou kapacitu příletové haly a současně špatný technický stav zázemí a jeho nedostatečná kapacita provozu příletu a odletu. V tomto konceptu lze kapacitu letiště zdvonásobyt na 2 000 000 přepravených osob za rok. V konceptu, který je založen na osovosti a společné působení objektů jako celku, byly vytvořeny dva objekty, z nichž centrální část s provozy pro veřejnost (odbavení, čekací hala, restaurace, řídící věž, pronajímané plochy, zázemí celého provozu odletů a příletů) a příletová hala (kontrola, výdej zavazadel). Diplomový projekt je zpracován v rozsahu studie. Vychází z předchozí urbanistická studie řešeného území letiště v návaznosti na okolní obce a rozvoj celého území.
Odletová hala
Čech, Ondřej ; Šmak, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce objektu odletové haly letiště. Jedná se o vaznicovou soustavu tvořenou pultovými příhradovými vazníky zakřiveného tvaru s převislými konci, které tvoří markýzu nad vstupem do budovy. Vazník na rozpon 18m je svařen z trubek. Ocel použitá v projektu je běžných pevností (S355). Při návrhu konstrukce byl použit software Scia Engineer, ve kterém byl vytvořen prostorový model konstrukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.